Iespējams, esat spējīgs, talantīgs darbinieks, taču karjerā kā neveicas, tā neveicas. Un neveiksies arī, ja neiemācīsieties pareizi izturēties pret līdzcilvēkiem.
Starp citu, ārzemēs veiktie pētījumi rāda, ka septiņos no desmit atlaišanas gadījumiem pamatā bijuši konflikti attiecībās, nevis slikti darba rādītāji.
JAUTĀJUMI
1. Sanāksmē tiek apspriesti tuvākā laika svarīgākie uzdevumi, bet jūs neuzaicināja piedalīties. Jūs:
a) nospriežat, ka tā ir kļūda, un gaidāt uzaicinājumu – 1 punkts;
b) dodaties tieši pie šefa un jautājat, kāpēc netikāt aicināts – 2;
c) ļaujat norimt emocijām un tad pajautājat šefam, vai sanāksmē jāpiedalās arī jums – 3.
2. Direktors lūdz sagatavot publisku uzstāšanos, bet jums, stājoties auditorijas priekšā, vienmēr ir liels satraukums un trīc kājas. Jūs:
a) paskaidrojat, ka esat pārāk kautrīgs, un lūdzat šo uzdevumu uzticēt kādam citam – 1;
b) piekrītat un gatavojat runu ļoti rūpīgi – 3;
c) pats uzticat šo darbu kādam citam darbiniekam – 2.
Lasi vēl: TESTS. Izej testu un noskaidro savu uztveres tipu!
Aizpildiet testu un uzziniet, kādas attiecības visbiežāk veidojat jūs!
Tevi noteikti interesēs
- Vīrs mani nosūtīja mēnesi padzīvot pie viņa mātes laukos, Latgales pusē, netālu no Preiļiem — toreiz vēl nezināju, kas mani tur sagaida
- Neatkarīgie brīvdomātāji: 7 suņu šķirnes, kas grūti apmācāmas un maz pieķeras saviem saimniekiem
- “Ir pienācis eirorudens”: ko tas nozīmē un ko mums sola meteorologi jau pavisam drīz
- Kā pagatavot ļoti garšīgu un “ātru” Tiramisu: recepte ar spilgtiem rudens akcentiem
- Biežākās kļūdas, ko pieļauj iesācēji maizes cepēji – no kā labāk izvairīties
- Kāpēc jāskatās, kā deg svece – mierīgi vai ne: kādas lietas sola laimi, saticību un pārticību 8. novembrī







